עולם הנדל"ן מעניין אתכם מאז ומתמיד ורק לאחרונה לקחתם בו חלק באמצעות עסקת רכישה? עוסקים בעולם הנדל"ן למחייתכם ונתקלים בלא מעט מחלוקות ומכשולים לאורך הדרך אל מול גורמים נוספים? הובטח לכם משהו שקשור בתחום הנדל"ן במסגרת חוזה והוא לא מומש כראוי? גישור נדל"ן הוא הדבר שאותו אתם חייבים להכיר היום, כי הוא זה שיכול להוביל אתכם אל עבר סיום מחלוקות והגעה לעמק השווה. היום נבין יחד באילו מצבים גישור נדל"ן יכול להציל את עסקת החיים שלכם, בין אם אתם מצד הספקים ובין אם אתם מצד הלקוחות.

גישור נדל"ן – רקע והיכרות

חשוב להתחיל לדבר על גישור נדל"ן מתוך איזשהו רקע כללי שיתן לכם מושג על מה בעצם אנחנו מדברים כאן. ובכן, כשמדברים על גישור נדל"ן מדברים על אחד מהליכי הגישור הפופולרים ביותר בארץ בפרט ובעולם בכלל, שתפקידו לבנות גשר של הסכמות בין שני צדדים שחלוקים בדעותיהם. גישור נדל"ן יכול לסייע לכל שני צדדים או יותר שדעתם חלוקה סביב נושאי נדל"ן שונים, ולהוביל אותם אל עבר פתרון ריאלי, ישים ויעיל שטוב לשניהם.

מה קורה במסגרת הליך גישור נדל"ן?

במסגרת הליך גישור נדל"ן מצטרף אל הצדדים החלוקים המגשר, שתפקידו יהיה לסייע לצדדים להביא את המחלוקת לכדי סיום. במסגרת הליך גישור נדל"ן המגשר יאזין לדבריו של כל אחד מהצדדים המעורבים בעניין, כאשר הם מציגים בפניו את נסיבות המחלוקת ואת דרכי הפתרון הטובות בעיניהם. המגשר יסביר לצדדים את ההשלכות שיהיו לכל דרך פתרון מוצעת, אך הם בעצמם יהיו אלו שיבחרו את הדרך האולטימטיבית בעיניהם להמשך הדרך המשותפת שלהם.

הצלת עסקת החיים דרך גישור נדל"ן – זה באמת אפשרי?

אם עשיתם עסקת נדל"ן שאתם מגדירים אותה בתור עסקת החיים שלכם, אין ספק שהיא צריכה להיות לא פחות ממצוינת עבורכם. אם מסיבה כזו או אחרת בדרך למימוש העסקה אתם מבינים שהיא לא באה לידי ביטוי כפי שציפיתם – גישור נדל"ן הוא בדיוק בשבילכם ויכול לעשות לכם הרבה סדר בבלאגן. צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לסייע.

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?