ריבים ומחלוקות הם חלק מהחיים שלנו כבני אנוש, אך כל אחד בוחר להתמודד בצורה אחרת עם העניין. לא מעט אנשים חוששים להכניס צד שלישי לתוך מחלוקת קיימת מתוך מחשבה שאותו צד שלישי לאו דווקא יהיה בצד שלהם, או משום שיש מי שלא מעוניינים ״לכבס את הכביסה המלוכלכת״ שלהם בפני אנשים אחרים. אנו במרכז הישראלי לגישור ובוררות רוצים להנגיש את חשיבות הבוררות ולהסיר ממנה את הסטיגמה ״המפחידה״ שאולי יש מי שמייחסים לה.

מי הם הבוררים והמגשרים?

הבוררים והמגשרים הינם אנשים מלומדים ממערכת המשפט, העיתונות ויועצים שונים לסכסוכים ובוררות. בזכות המגוון הרב של צוות הבוררים שלנו אנו מאמינים בלב שלם שכל בעיה או סכסוך שיבוא לפנינו יוכל להפתר ולעזור בכל סכסוך אליו נקלעתם.

איזה סוגי של שירותים יש במרכז הישראלי לגישור ובוררות?

  1. ישוב סכסוכים – כאשר יש צורך להסכם חדש, אצלנו תקבלו סיוע מטעם מומחה במיוחד מהתחום שלכם אשר יוכל לעזור לכם ליצור "שלום בית" בתוך העסק שלכם מול ההסכם החדש שצריך להיווצר.
  2. גישור – אצלנו במרכז לגישור ובוררות, ישנם לא מעט מגשרים מוסמכים שיוכלו לעזור לכם להגיע לפתרון מוסכם ובכך לעזור לכם גם במקומות האישיים והמשפחתיים או אל מול חברים או קולגות.
  3. בוררות – לא תמיד קל להכריע מחלוקת. ולכן כפי שבעבר היה בורר שתפקידו היה להחליט על פי סקירה של כל המצב הקיים, ושמיעה של שני הצדדים גם אצלנו קיים בורר שייבחר בקפידה על ידי שני הצדדים. בנוסף קיימת אפשרות ליצור פאנל רחב שיוכל לעזור לכם לפתור את הבעיה הקיימת בינכם לצד השני.
  4. בוררות חירום – מצב זה מתרחש כאשר קיים צורך בהול לבוררות. מצבים אלה הם בדרך כלל במגזרים הפיננסים, התאגידים והבנקים. כך על ידי סיוע בבורר חירום אצלנו במרכז תוכלו להגיע למצב של הכרעת המחלוקת הקשה.

לסיכום, בוררות היא לא הליך מפחיד. כמו שאולי קראתם. לא רק בוררות אנו מבצעים אלא גם שירותים נוספים, שירותים אלה אמורים להבטיח לכם את הפיתרון המיוחל ביניכם לבין הצד השני.

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?