כל בעל עסק שיוצא לדרך עם שותף אחד או יותר יודע שהדרך המשותפת שלהם צריכה להיות כמה שיותר נטולת בעיות ואי הסכמות. ברגע שהעניינים עובדים בצורה הזו, קל יותר לנהל את העסק ולקבל במסגרתו החלטות שונות להתפתחות וצמיחה. לעומת זאת, עסקים רבים שיש להם שותפים מוצאים את עצמם נסגרים בעקבות סכסוכים, אי הסכמות וויכוחים רבים, מה שגורם מהר מאוד לפירוק העסק ולשבירת כל הכלים. אם אתם מנהלים עסק עם שותפים ומתמודדים עם מחלוקת, בואו לגלות יחד איתנו האם גישור יכול לעזור לכם לחזור יחד למסלול עסקי משותף וטוב.

הליך הגישור – מהו בכלל?

הרבה מאוד אנשים שמעו בעבר על המושג הליך גישור אך בפועל לא יודעים מה הוא אומר. הליך גישור הוא הליך שמתנהל בין הצדדים המסוכסכים שאליהם מצטרף המגשר – אדם ששומר על ניטרליות ואובייקטיביות לאורך כל ההליך, שמסייע לצדדים להעלות על הלשון את כל הטענות ודרכי הפתרון שלהם, ומשקף להם מה יהיו ההשלכות של כל צעד או בחירה.

הליך גישור הוא הליך נעים ומכבד שלוקחים בו חלק שני הצדדים, בזמן שהם רוחשים כבוד אחד לשני ומצליחים לנהל שיח ראוי ומתורבת. בנוסף, האחריות על קבלת ההחלטה בסוף הליך הגישור מוטלת על הצדדים בעצמם, כך שההליך מחייב שיתוף פעולה וכבוד ביניהם.

איך הליך גישור קשור להצלחה עסקית?

ברגע שבעלי עסקים מתמודדים עם בעיה או אי הבנה מול השותפים שלהם, הם יכולים לבחור באחת משתי דרכים – או לנסות להתגבר מעל הבעיה, או לשבור את הכלים ולסגור את העסק. בעלי עסקים ושותפים שיבחרו בהליך גישור הם כאלו שבוחרים להתגבר על הבעיה ולהתמודד איתה, מבלי לוותר כל כך מהר.

איפה עושים הליך גישור?

הליך גישור מומלץ לעשות במקום ידוע ומוכר שמציע מגוון רחב של מגשרים מקצועיים ואיכותיים. אנחנו במרכז הישראלי לגישור ובוררות מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולעלות ביחד איתנו בחזרה על דרך המלך, אל עבר ניהול חכם יותר, צמצום בעיות והצלחות עסקיות חדשות. מחכים לשמוע מכם!

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?