העסק שלכם מנוהל לא רק על ידכם, אלא גם על ידי שותפים נוספים? יש כל מיני דברים שאתם בוודאי יודעים כבר בעצמכם, אבל יש גם דברים שאם אתם עדיין לא חשופים אליהם – טוב מאוד שהגעתם לכאן היום. גישור עסקי צריך להיות חלק מהתודעה העסקית שלכם, וכדאי לכם להבין שיכול מאוד לקרות מצב שבו גישור עסקי יהיה חובה עבורכם, ושלא תוכלו להסתדר בלעדיו. אז מה קורה במהלך גישור עסקי, ואיך בדיוק הוא עומד לסייע לכם? בואו נבדוק יחד.

גישור עסקי – כי לפעמים זה פשוט מפסיק לעבוד

העסק שאותו אתם מנהלים יחד עם השותפים שלכם הוא אולי עסק נהדר, שמוביל אתכם אל עבר הצלחות רבות, הישגים והגשמת חלומות ומטרות, אבל כל הפנטזיה הזו עלולה, ברגע אחד קטן, להפוך לנפיצה עד מאוד. מספיק לפעמים ויכוח קטן או רצף של חילוקי דעות על מנת להפוך את כל ההרמוניה הזו לדבר שונה ב-180 מעלות, ולגרום לכם ולשותפים שלכם להפסיק לעבוד בצורה מועילה, גם בפן הרגשי וגם בפן העסקי.

גישור עסקי הוא זה שיכול לסייע לכם להתגבר על המכשולים שצצו בדרך, והפכו את הניהול המשותף של העסק לבלתי אפשרי. אז מה באמת קורה בו?

גישור עסקי – לקבל החלטות מנקודת מבט אחרת

גישור עסקי הוא הליך שבו המגשר המקצועי יצטרף אליכם לשולחן הדיונים, ויתן לכל אחד מהצדדים להשמיע את דעתו ואת טענותיו לגבי חילוקי הדעות. כמו כן, תוכלו להציף בפניו את הדרכים האפשריות לפתרון, כפי שאתם רואים אותן מהעיניים שלכם. המגשר תפקידו יהיה להקשיב לדעות השונות, לשפוך אור על כל ההשלכות שלהן, ובעצם להבהיר לשני הצדדים מה יכול לקרות בעסק לאור כל החלטה שתתקבל.

המגשר בשום אופן לא יקבל את ההחלטה במקומכם, מי שיקבל אותה יהיו אתם ורק אתם. המגשר העסקי יעזור לכם לראות את התמונה המלאה, ולבחון את האפשרויות העומדות ברשותכם. בהתאם, תוכלו יחד – השותפים, לקבל את ההחלטה המתאימה לכם ביותר להמשך ניהול העסק שלכם. שיהיה בהצלחה גדולה!

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?