גישור עסקי הוא אחד הדברים הנפוצים היום במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל. הסיבה לכך היא ברורה – יותר ויותר אנשים מתמודדים עם מחלוקות ואי הבנות לאורך הדרך המשותפת שלהם, פרטית, אישית או עסקית ככל שתהיה, והם זקוקים לפתרון יעיל שיעזור להם להתקדם קדימה יחד. לא מעט אנשים מטילים ספק רב בכל הנוגע להליכים כאלו, כמו גישור עסקי למשל, אז החלטנו להרים את הכפפה ולספר לכם שלגישור עסקי יש סיכוי מצוין להוביל אתכם לתוצאות. איך עושים את זה ואיפה? כל התשובות נמצאות כאן למטה, אז קדימה – בואו נתחיל לבדוק אותן.

מהו גישור עסקי?

הליך של גישור עסקי, בדומה להליכי גישור אחרים, מתמקד בצירוף מגשר או מגשרת לדיון שמתנהל בין שני הצדדים העסקיים. ברגע שעולה בין הצדדים מחלוקת והם ניגשים להליך של גישור עסקי, הם מבטיחים לעצמם גורם נוסף שיחבור אל הדיונים שהם מנהלים, יאזין בצורה אובייקטיבית וניטרלית לכל הנאמר, ובסופו של דבר יבהיר את כל ההשלכות שיכולות להיות לכל אחת מדרכי הפתרון שהצדדים עצמם יציעו.

האם במסגרת גישור עסקי יימצא פתרון על ידי המגשר?

אז זהו, שלא ממש. הליך של גישור עסקי הוא הליך שאת התוצאות שלו ואת דרך הפתרון למחלוקת יקבעו אך ורק שני הצדדים בעצמם. אם כך, מה תפקידו של המגשר בהליך אתם שואלים? ובכן, ברגע שמצטרף לדיון צד נוסף, הוא יכול לגרום לשיח להתנהל בצורה מכבדת ורהוטה, ולאפשר לכל אחד מן הצדדים להגיד את כל אשר על לבו, לחלוק את מחשבותיו, ולהציע דרכי פתרון בצורה ברורה. לכן, שני הצדדים צריכים להגיע פתוחי לב וראש אל הדיון, לאפשר לצד השני להתבטא, ולהגיע יחד לפתרון.

איפה כדאי לעשות הליך גישור עסקי?

אנחנו במרכז הישראלי לגישור ובוררות מציעים לכם מגוון הליכים ליישוב סכסוכים, שיובילו אתכם לתוצאות נהדרות וימנעו מכם הגעה לבתי המשפט עם הוצאות כלכליות כבדות במיוחד. עם שנים של ניסיון ומקצועיות מקסימלית, אנחנו בטוחים שתמצאו אצלנו את הפתרון שלו אתם כל כך מייחלים, ותוכלו להמשיך בדרך העסקית הנפלאה שלכם.

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?