רבים מכם פותחים בדרך עסקית עם שותף אחד או יותר, אך מהר מאוד מוצאים את עצמם מידרדרים אל עבר תהום של מחלוקות, סכסוכים, מריבות וחוסר הסכמות. אין שום ספק שמדובר בכשל הגדול ביותר שיכול להיות בעסק, כשל שחייב להגיע לכדי פתרון. כדי שהעסק שלכם יוכל לחזור לפעול כמו שצריך ולהעניק לכם את כל היתרונות הגדולים שבשבילם יצאתם לדרך, כדאי שתכירו את האופציה של גישור עסקי, שיכולה להיות מאוד רלוונטית עבורכם. רוצים לדעת עוד על ההליך? הישארו איתנו.

מהו גישור עסקי?

גישור עסקי הוא הליך שאליו ניגשים השותפים העסקיים, ברגע שמתעוררות ביניהן מחלוקות רבות מדי בנוגע להתנהלות העסקית, דבר שיכול להוביל אותם לכדי ניהול קלוקל של העסק. במהלך גישור עסקי נפגשים השותפים עם מגשר, ומעלים בפניו את כל הטענות שלהם אחד כלפי השני, וכלפי העסק, ואת דרכי הפתרון האפשריות מבחינת כל אחד מהם. 

המגשר תפקידו יהיה לשפוך אור על ההשלכות של בחירה מכל אחת מדרכי הפתרון, כך שבסופו של דבר הצדדים יוכלו להחליט ביניהם על דרך הפתרון האידיאלית מבחינתם, להגיע לכדי הסכמות משותפות, ולצאת לדרך עסקית חדשה וטובה.

גישור עסקי – זו לא מילה גסה

ממש כמו שיש זוגות שמתביישים ללכת לטיפול זוגי, כך גם לא מעט שותפים עסקיים חושבים שפגישות גישור עסקי הן מעין הודאה באשמה, שמביאה איתה תחושת כישלון גדולה. עכשיו חשוב לנו להציג לכם את שתי האפשרויות הבאות:

  1. להימנע מגישור עסקי ולהמשיך לתפעל את העסק תוך מחלוקות חמורות, שגורמות לעסק להפוך להרבה פחות יעיל, מתפתח ומקצועי.
  2. לגשת לגישור עסקי, על אף התחושה הקשה של הצורך בסיוע, להתחיל לעבוד אחד עם השני במקום אחד נגד השני, ולראות את העסק פורח, מתפתח ומביא אתכם לתוצאות.

אז באילו מן האפשרויות בחרתם?

שתי האפשרויות האלו הן אפשרויות ריאליות לגמרי, ואנחנו מקווים שברור לכם, כמו שזה ברור גם לנו, מי מהן האפשרות הטובה ביותר עבורכם. אנחנו מדברים כמובן על האפשרות השנייה, זו שטומנת בחובה את האופציה שלכם לחזור ולפעול בצורה תקינה עם השותפים שלכם. שיהיה בהצלחה!

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?