לא מעט אנשים מגיעים לכדי מחלוקת ואי הסכמות עם אנשים שקשורים אליהם בצורה כזו או אחרת. אין סוף למקרים שבהם שכנים, בני זוג, עובדים ומעבידים וגם שותפים עסקיים מגיעים למחלוקות, והמחלוקות האלו חייבות להגיע לכדי פתרון. על מנת ליישב את המחלוקת והסכסוך תוכלו לבחור בלא מעט הליכים, כמו גישור או בוררות לדוגמה, אבל כדאי שתבחרו בצורה טובה גם את המסגרת שבפיקוחה יתקיים ההליך. יצאנו לבדוק האם מרכז גישור הוא טוב יותר מאשר גישור שאינו במסגרת מרכז מסודר, וחזרנו עם תשובות שאולי יפתיעו אתכם.

מרכז גישור – היתרונות

ברגע שעולה מחלוקת ביניכם לבין צד שני כלשהו, בין אם הוא שכן, בן זוג, שותף עסקי ועוד, אתם צריכים לפתור אותה על מנת שתוכלו להמשיך בדרך המשותפת שלכם. הליכים כמו גישור או בוררות יכולים להיות רלוונטים מאוד לעניין הזה, ואין ספק שלמרכז גישור יש תפקיד מרכזי בעניין.

ברגע שאתם ניגשים לביצוע הליך יישוב הסכסוכים דרך מרכז גישור, אתם מבטיחים לעצמכם דרך מקצועית ואיכותית, בלי להמר על טיב ההליך ובלי לחשוש למה יקרה בדרך. מרכז גישור מעסיק מגשרים ובוררים שעוברים הכשרה מקצועית, ומחזיקים בכל הכלים הרלוונטים על מנת לעזור לכם בכל הליך שאליו תפנו.

למגשרים והבוררים במרכז גישור יש את הניסיון הדרוש

כשאתם פונים למרכז גישור, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם עומדים לפגוש בו את האנשים שמחזיקים בניסיון הדרוש על מנת להציע לכם מגוון פתרונות, להיות קשובים לכם, לשמור על ערכים של אובייקטיביות וניטרליות בהתאם להליך, וללוות אתכם בצורה צמודה ועקבית בדרך לפתרון. כל זאת ועוד עומד בהופכין להליכי גישור ובוררות שמתרחשים שלא במסגרת מרכז מסודר, שכן אין לכם כל דרך לקבוע את המקצועיות, הניסיון והאיכות של ההליך שתעברו בהם.

המרכז הישראלי לגישור ובוררות – לעשות את זה נכון

אנחנו במרכז הישראלי לגישור ובוררות מזמינים אתכם להגיע אלינו להליכי גישור ובוררות מקצועיים ביותר, שלא ישאירו אתכם עם סימני שאלה, ויובילו אתכם אל עבר פתרון מעולה תוך זמן קצר.

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?