סכסוכים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של כל אחד ואחת מאיתנו. כולנו עלולים להסתכסך עם בן או בת הזוג שלנו, עם השותפים העסקיים שלנו, עם השכנים שלנו ואפילו עם העובדים בעסק שלנו. היות וסכסוכים הם דבר נפוץ כל כך, אולם הפתרונות להם לא תמיד מגיעים בקלות – בחירה במרכז גישור למען פתרון הסכסוך יכולה להיות בחירה נהדרת. הנה כמה סיבות שיגרמו גם לכם להתחיל לחשוב בצורה חיובית על הרעיון הזה, ואולי אפילו להצליח לפתור סכסוכים שאתם גוררים איתכם כבר במשך זמן לא מבוטל בכלל.

מרכז גישור – מה זה?

מרכז גישור הוא מקום שבו מתנהלים דיונים בליווי מגשרים ובוררים מקצועיים ובעלי ניסיון רב. מרכז גישור מתפקד בתור קורת גג נפלאה לאנשים שנאלצים להתמודד עם סכסוך, בין אם במישור העסקי, במישור המשפחתי, במישור התעסוקתי או בכל מישור אחר.

במרכז גישור תוכלו למצוא מענה לכל הבעיות שלכם, משום שאנשי המקצוע במקום יוכלו להתנהל בהליך יישוב הסכסוכים שלכם בצורה מקצועית, אובייקטיבית, ניטרלית במידת הצורך. כמו כן, אותם אנשי מקצוע ישמחו להוביל אתכם אל עבר תוצאות פתרון מצוינות, שילוו אתכם גם בהמשך הדרך.

ההבדל בין יישוב סכסוכים במרכז גישור לבין יישוב סכסוכים שנעשה מחוצה לו

סכסוכים יכולים להיפתר גם באופן עצמאי, בתנאי שהצדדים אכן מסוגלים לתקשר ביניהם בצורה מכובדת, ולהקשיב האחד לשני באופן ראוי. כמו כן, סכסוכים יכולים להיפתר באופן עצמאי גם במקרים שבהם שני הצדדים פתוחים למגוון רעיונות יצירתיים ליישוב הסכסוך. אולם מה קורה כאשר אף אחד מהתנאים האלו לא מתקיים?

ובכן, היתרון במרכז גישור הוא הצטרפותו של צד ג' אל שולחן הדיונים, כך שעצם הנוכחות שלו משפיעה על כל הדינמיקה ואופן השיח. באופן הזה, ניתן לשמוע חוות דעת של אדם נוסף, או לפחות לשמוע ממנו את ההשלכות, בצורה אובייקטיבית וניטרלית לחלוטין, שיהיו לכל אחת מדרכי הפתרון שייבחרו בסופו של דבר.

המרכז הישראלי לגישור ובוררות

פנו אלינו עוד היום ונשמח לעניק לכם שירותי גישור ובוררות מקצועיית ואיכותיים, שתוצאותיהם ילוו אתכם לטובה במשך שנים רבות.

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?