כל אדם שיוצא לדרך עם עסק חדש, מביא איתו משאלה גדולה להצלחת העסק. ברגע שמדובר על עסק שיוצא לדרך עם יותר משותף אחד, המשאלה הזו תלויה בעוד כמה גורמים, והיא קשורה, בין היתר, ביחסים שיהיו בין השותפים, וביכולת שלהם לקבל החלטות משותפות ולהתגבר על מחלוקות. כשהשותפים לא מחזיקים ביכולת הזו, ברגע שעולה מחלוקת העניינים מתחילים להיות הרבה יותר מורכבים. אם אתם מזדהים עם מה שכתבנו עד כאן, תדעו שבעזרת גישור עסקי תוכלו להחזיר את העסק שלכם למסלול, ולגשר על הפערים שנוצרו ביניכם לבין השותפים העסקיים שלכם. אז איך זה קורה?

גישור עסקי – ליווי ותמיכה מצד אחד, קבלת החלטות עצמאית מצד שני

הליך גישור עסקי הוא הליך מצוין עבור שותפים ששומרים על יחסים טובים לאורך כל הדרך, על אף המחלוקות והויכוחים שעולים ביניהם לפעמים. גישור עסקי הוא הליך שבו לוקחים חלק השותפים העסקיים יחד עם מגשר, ומטרת המפגשים ביניהם היא לשוחח על הדברים, להציף את הדעות והמחשבות של כל אחד מהצדדים המעורבים, ולהציג אותם בפני המגשר.

המגשר תפקידו לשמור על עמדה ניטרלית מההתחלה ועד הסוף, והוא יהיה זה שיהיה אחראי לשמוע את כל אחד מהצדדים, ולשפוך אור על ההשלכות של כל אחת מדרכי הפתרון שעלו על השולחן. למעשה, סוף הליך הגישור תלוי בצדדים, שיצטרכו לקבל את ההחלטה שלהם באופן עצמאי.

אז איך זה עוזר?

הרבה פעמים אחד מהצדדים מגיע עם דעה מגובשת, אבל הוא לא בהכרח לוקח בחשבון את ההשלכות של מה יקרה האם הדרך שלו אכן תצא לפועל. כמו כן, גם במקרים שבהם הצד השני מנסה להבהיר לו את הבעיות שבדרך הפתרון שהציע, הוא לא פנוי להקשיב ולקחת לתשומת לבו את הדברים.

ברגע שמעורב בהליך גישור עסקי צד שלישי שאינו מביא איתו אינטרסים מכל סוג, שני הצדדים פנויים להקשיב ולהגיע בראש פתוח למגוון רעיונות ודרכי הפתרון הרלוונטיות.

אם אתם זקוקים לגישור עסקי, אנחנו במרכז הישראלי לגישור ובוררות נשמח להעניק לכם את השירות הזה על הצד הטוב ביותר, אז צרו איתנו קשר עוד היום ואנחנו מבטיחים להיות שם בשבילכם.

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?