אין דבר מתסכל יותר מאשר להתחיל את הדרך המקצועית שלכם ביחד עם שותף או שותפה, ולאט לאט לגלות שהדרך המשותפת היא קצת פחות מוצלחת וקולחת כמו שדמיינתם אותה. כן, בסופו של דבר כל עבודה בצוות יכולה להוביל לכדי ויכוחים ומחלוקות, כי בסופו של דבר כמספר האנשים בצוות – כך גם מספר הדעות. במקרים שבהם מדובר על שותפות עסקית, מחלוקות הן דבר שעלול להסתיים בטונים צורמים ואפילו בפיצול הדרך העסקית המשותפת. במקום לבחור מיד בפתרון הזה, רצוי לגשת קודם כל לגישור עסקי שיוכל לפתור לכם את הבעיות, ולהעלות אתכם בחזרה על דרך המלך. אז מהו גישור עסקי ואיך הוא יכול לסייע לכם?

גישור עסקי – רגע לפני שמגיעים לדרך ללא מוצא

מה שקורה בדרך כלל במחלוקות יכול להתפצל לשלוש דרכים: הדרך הראשונה היא פתרון שמושג בדרך עצמאית על ידי שני הצדדים, הדרך השניה היא שבירת הכלים וסיום הדרך העסקית המשותפת, והדרך השלישית היא פניה לגישור עסקי שיוכל להחזיר אתכם לעבודה משותפת מוצלחת.

גישור עסקי הוא תהליך שבמסגרתו שני הצדדים העסקיים יושבים בחדר דיונים עם צד נוסף – המגשר. המגשר תפקידו יהיה להאזין לשני הצדדים כאשר הם מציגים את טיעוניהם ומספרים על דעותיהם, ובהתאם להציע דרכי פתרון שיכולות להיות יעילות, כולל שיח פתוח על ההשלכות של כל אחת מן הדרכים שיבחרו.

למה דווקא גישור עסקי?

גישור עסקי הוא תהליך מומלץ ביותר, משום שמדובר כאן על תהליך שבו בסופו של דבר מי שיקחו את ההחלטה יהיו שני הצדדים. המגשר תפקידו יהיה לשפוך אור על הסיטואציה, אך הוא בשום אופן לא יקבל את ההחלטה בשביל שני הצדדים – בניגוד להליכים כמו הליך הבוררות, לדוגמה. גישור עסקי הוא הדרך הטובה ביותר כדי להצליח ולתקשר בצורה מוצלחת ולהעלות את כל הטענות על השולחן, ובסיוע של המגשר – להגיע לכדי פתרון יעיל.

גישור עסקי עם המרכז הישראלי לגישור ובוררות

נאלצים להתמודד עם מחלוקת? זה הזמן שלכם לפנות אל המרכז הישראלי לגישור ובוררות, ולסיים את המחלוקת על הצד הטוב ביותר. צלצלו אלינו, אנחנו מחכים לכם!

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?