הליך הגישור הוא הליך שרבים פונים אליו על מנת ליישב סכסוכים בצורה כמה שיותר ניטרלית ואובייקטיבית, מבלי "להיכנס" למקומות לא נעימים, ולהחלטות שצד ג' מקבל בשביל הצדדים. הליך הגישור מתקיים, ברוב המקרים, בנועם ובכבוד, ולכן מגיעים אליו אנשים שנמצאים במערכת יחסים מכל מיני סוגים – מערכת יחסית עסקית, זוגית ועוד. מחירון גישור הוא דבר שחשוב להכיר רגע לפני שנכנסים להליך, על מנת שתוכלו לדעת למה לצפות. אז מה כולל מחירון גישור, והאם הוא אטרקטיבי יותר מאשר מחיריהם של הליכים אחרים?

"אז כמה זה עולה?" – הצצה למחירון גישור

מחירון גישור הוא מסמך מפורט שמחיריו משתנים מהליך גישור מסוים להליך גישור אחר. ראשית, חלק מהאנשים מסתפקים בפגישת גישור אחת, לעומת אנשים אחרים שיצטרכו מספר רב יותר של מפגשים על מנת ליישב את הסכסוך ולסיים עם המחלוקת. לכן, כבר מנקודת הפתיחה הזו ניתן לשים לב לשינויים, שכן שעת גישור אחת יכולה לנוע בין כ-600 ש"ח לכ-800 ש"ח, ואילו סדרה של ששה מפגשי גישור, לדוגמה, תגיע עם מחיר שמוזיל את העלות הבודדת של כל מפגש, כלומר בחבילה של בין כ-3,300 ש"ח לכ-4,500 ש"ח.

דבר נוסף שיעשה את ההבדל במחירון גישור הוא הנושא שלשמו מתקיים הליך הגישור. קיימים הליכי גישור יקרים יותר וקיימים הליכי גישור זולים יותר, בהתאם לסוג המחלוקת – מחלוקת בין שותפים עסקיים, מחלוקת בין זוגות נשואים, מחלוקת בין זוגות שהתגרשו ועוד.

האם מחירון גישור הוא משתלם יותר ממחירונים אחרים?

קיימות אלטרנטיבות נוספות של הליכי יישוב סכסוכים, כמו הליך הבוררות והליך משפטי, לדוגמה. מחירון גישור הוא מחירון נוח מאוד, במיוחד ביחס להליך משפטי, שיכול להגיע להוצאות של עשרות אלפי שקלים עבור כל אחד מהצדדים. לעומת זאת, מחירון גישור הוא מחירון שמתייחס לשני הצדדים גם יחד, כך שההוצאה שגם כך עומדת על מחירים נמוכים, תתחלק בין שני הצדדים.

המרכז הישראלי לגישור ובוררות

אנחנו במרכז הישראלי לגישור ובוררות מציעים לכם מחירון גישור נוח, שמאחוריו נמצאים טובי המגשרים במדינת ישראל, שיוכלו להביא כל מחלוקת לכדי סיום. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע גם לכם.

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?