המילה "סכסוך" היא מילה עם קונוטציה מאוד לא נעימה, מילה שהדברים שעולים ממנה הם דברים כמו "ריב", "כעסים", "מחלוקות" ועוד. בין היתר, אחד הדברים שכדאי שיעלו לכם בסיעור המוחין הזה סביב המילה "סכסוך" הוא יישוב סכסוכים, ולמה? ובכן, כי מדובר כאן על הדרך האולטימטיבית שלכם להגיע לפתרון מעולה. יישוב סכסוכים הוא מי שיכול לשים סוף למחלוקות עסקיות, זוגיות ועוד, אז בואו תראו כיצד תוכלו לעשות אותו בצורה הטובה ביותר.

יישוב סכסוכים – למי הוא יכול לעזור באמת?

יישוב סכסוכים נועד להביא סכסוכים שונים לכדי סיום על הצד הטוב ביותר. לא תמיד סכסוכים שמתנהלים בין שני צדדים יכולים להיפתר באופן עצמאי, ולעיתים המחלוקת היא גדולה מדי על מנת ליישב אותה באופן שכזה. לכן, יישוב סכסוכים יכול לעזור לכל שני צדדים באשר הם, ולהביא אותם לכדי פתרון משותף ויעיל לשניהם.

יישוב סכסוכים בין זוגות, בין שותפים עסקיים, בין שכנים ועוד

כשאנחנו מדברים על שני צדדים שקשורים במחלוקת, אנחנו מדברים על כל שני צדדים שאתם יכולים להעלות על דעתכם. בין אם מדובר על שכנים שאינם מסתדרים ביניהם בכל הנוגע לרעשים או חלוקת החצר המשותפת, על עיריות שעולות ביניהן מחלוקות לגבי שטחים משותפים, לדוגמה, ובין אם מדובר על זוגות שמערכת היחסים שלהם מעלה לא מעט סימני שאלה לגבי כל מיני נקודות חשובות.

איך עובד יישוב סכסוכים בפועל?

יישוב סכסוכים הוא הליך שבו שני הצדדים ייפגשו עם גורם שלישי שאינו מעורב או קשור לעניינם, והוא זה שיוכל לסייע להם להכריע, או להכריע בעצמו, לגבי העניין. יישוב סכסוכים יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות הליך של משא ומתן, גישור, בוררות ועוד, וכל צמד רשאי לבחור את הליך יישוב סכסוכים שמתאים לו באופן אישי.

יישוב סכסוכים עם המרכז הישראלי לגישור ובוררות

המרכז הישראלי לגישור ובוררות מחזיק במיטב אנשי המקצוע שיוכלו לסייע לכם לעבור הליכי יישוב סכסוכים מקצועיים, מהירים וענייניים. אנחנו במרכז הישראלי לגישור ובוררות נשמח לעזור לכם בכל עניין באשר הוא, אז צרו איתנו קשר ונוכל לעמוד לצידכם ברגעים הקשים ולהביא אותם לכדי סיום – 073-374-5077.

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?