יש לנו נטייה לחשוב שבכל פעם שנרצה לשוחח עם השותף שלנו, בין אם השותף העסקי, הזוגי או כל שותף אחר, השיח יוכל לעבור בצורה חלקה וטובה. בפועל המציאות מוכיחה לנו שלא כל שיח יכול לעבור בצורה חלקה, ושלפעמים מחלוקות לא יכולות להסתיים בצורה כל כך חיובית. במקרים שכאלו, פנייה למרכז גישור יכולה להיות רעיון מדהים, שיוכל לשים סוף למחלוקת ולגרום לכם לחשוב בהיגיון על הפתרון הטוב ביותר עבור שני הצדדים. אז מה קורה במרכז גישור ובין אילו תהליכים בו תוכלו לבחור? בואו ונבדוק ביחד את העניין.

מרכז גישור – כי לא תמיד אפשר לעשות את זה לבד

למרות שכולנו אנשים בוגרים ובעלי יכולת לנהל שיח פורה, לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו מגיעים לדרך ללא מוצא בזמן דיונים ובזמן ניסיון פתרון מחלוקות. כן, על אף שאנחנו יכולים להיות בעלי משפחה גדולה או אנשי עסקים מכובדים, ברגע האמת לא פעם אנחנו לא ממש מצליחים להתגבר על מכשולים באופן עצמאי, והדבר מצריך התערבות של צד שלישי.

הצד השלישי הזה יכול לבוא בדמות חבר טוב שינסה לסייע, או בדמות מקצועית יותר של מגשר, בורר או אפילו שופט בבית משפט שיכריע בעניין שלכם. מרכז גישור הוא מרכז שבו תוכלו למצוא הליכים של יישוב סכסוכים מבלי התערבות משפטית, כך שתוכלו לשים סוף למחלוקת בצורה טובה והגיונית.

הליכים שמרכז גישור מציע – הכירו את האפשרויות השונות

אז במרכז גישור תוכלו לפנות אל אחד מתוך כמה הליכים שונים, שיוכלו להעניק לכם ליווי באופן מקצועי ועל ידי אנשי מקצוע. הליך הגישור הוא הליך שאליו תוכלו לפנות, ובמהלכו המגשר יסייע לכם למצוא דרכים אלטרנטיביות שיוכלו לסיים את המחלוקת שלכם. הליך הבוררות גם הוא הליך שניתן לעשות במרכז גישור, ובמסגרתו יוצמד לכם בורר שיבחר בדרך האולטימטיבית עבורכם לסיום המחלוקת.

המרכז הישראלי לגישור ובוררות – הבית שלכם לסיום סכסוכים

אנחנו במרכז הישראלי לגישור ובוררות מציעים לכם ליווי מקצועי ביותר מטעם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. צלצלו אלינו ל-073-374-5077 ונסייע לכם בשמחה בדרך להצלחה!

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?