אם פתחתם את העסק שלכם עם שותף או שותפה, אתם בוודאי יודעים שדרך הניהול של העסק שלכם היא לא תמיד קלה. ברגע שאתם שניים אתם לא יכולים לקבל שום החלטה לבד, אתם צריכים להתייעץ על כל דבר ולפעמים גם נתקלים בלא מעט מכשולים, סכסוכים ואי הסכמות. אם העסק שלכם נמצא בסיטואציה הזו ואתם כבר חושבים על הסגירה שלו, תדעו שיש לכם דרך מוצא אחרונה שתוכל לסייע לכם – מפגש עם בורר. בואו לגלות איתנו איך הליכי בוררות יחד עם בורר איכותי יכולים להציל את העסק שלכם, רגע לפני שאתם מתייאשים ומרימים ידיים מהעניין.

המפתח להצלחת העסק שלכם

עבודה משותפת עם בורר היא עבודה שיכולה בהחלט לעזור לעסק שלכם להחיות את עצמו מחדש, ולהימנע מהליכים דרסטים וקיצוניים של סגירת העסק. מפגש עם בורר הוא מפגש משולש שכולל את הבורר ואת שני הצדדים המעורבים בעניין, לצורך הדוגמה אתם והשותפים שלכם. במסגרת המפגש שנעשה כחלק מהליך בוררות שלם תוכלו להעלות בפני הבורר את כל הטענות שלכם ואת כל דרכי הפתרון הרלוונטיות לדעתכם. הבורר ישמור על אובייקטיביות ויאזין בתשומת לב מוחלטת לכל אחד מהצדדים, ולבסוף יבחר בעצמו את דרך הפתרון האידיאלית ביותר בעיניו להמשך הדרך שלכם.

האם החלטת הבורר היא סופית?

אחד מהדברים שחשוב לקחת בחשבון ביציאה להליך בוררות הוא שהבורר יהיה זה שיקבל את ההחלטה עבורכם בסוף הדיון. העניין הזה הוא כבד משקל וחשוב לקחת אותו בחשבון, שכן צד שלא פתוח לרעיון שיצטרך לכבד את הדרך הנבחרת הוא צד שהליך הבוררות לא בהכרח מתאים עבורו, מה שעלול להכשיל בחזרה את הצלחת העסק ולהחזיר אתכם לנקודת ההתחלה.

לכן, חשוב להתייחס להחלטת הבורר כסופית ומוחלטת, על אף שבחלק מהמקרים ניתן לערער עליה ולפתוח את הנושא מחדש.

מעוניינים להיפגש עם בורר איכותי במרכז הישראלי לגישור ובוררות? אצלנו במרכז תוכלו למצוא הליכי בוררות מעולים שיוכלו להציל את העסק שלכם רגע לפני שהוא מתמוטט וקורס. צרו איתנו קשר ונשמח להציע לכם אפשרויות שונות שיעזרו לכם בדרך.

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?