כשהתחתנתם אי שם לפני 5, 10 או אפילו 20 שנה – הכל היה טוב. הייתם מאוהבים עד מעל הראש, החלטתם לצאת לחיים משותפים מתוך אהבה, כבוד וחברות טובה, ואולי אפילו הספקתם להקים משפחה יפה עם ילדים וילדות. לעומת זאת, ככל שהשנים עברו הסיטואציה הזו הלכה והשתנתה, עד שהאהבה קפצה מהחלון והחברות ביניכם התפוגגה כמעט לגמרי, זאת בעקבות דרכי חינוך שונות, קריירות שדורשות המון זמן ועוד. רגע לפני שאתם ניגשים להליך גירושין, תדעו שהליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם ולהעלות אתכם בחזרה על המסלול האוהב, התומך והחברי. אז איך תעשו את זה? הנה כל התשובות.

הליכי גישור והצלת נישואין – איך הם קשורים?

הרבה זוגות מגיעים לאי הבנות לאורך הדרך, מהם הם מעדיפים להתעלם ולהשאיר אותם בצד. ברגע שהדבר מתנהל בצורה הזו, נוצרים עוד ועוד פערים בין בני הזוג, עד שהם כבר ממש לא יכולים לסבול אחד את השני. לעומת זאת, ברגע ששמים את הדברים על השולחן ומדברים על הדברים כמו שהם – ניתן לפעמים להניח את המשקעים ולהמשיך עם הפנים קדימה בלב נקי.

במסגרת הליכי גישור זה בדיוק מה שעומד לקרות – אל שני הצדדים המסוכסכים יצטרף המגשר, שיגיע באוזן קשבת וישמור על ניטרליות ואובייקטיביות לאורך כל הדיון, ויעזור לצדדים להבין אילו השלכות עומדות להיות לצדדים בכל דרך שבה יבחרו ללכת. ברגע שהדברים מונחים בצורה כזו והדיון נעשה בצורה מכבדת – לעיתים הצורך בגירושין יורד מהפרק כאופציה ריאלית, ואת מקומו תופסות הבנות חדשות שמאפשרות חיי נישואין מאושרים וחדשים.

איך ניגשים להליכי גישור?

לגשת להליכי גישור הוא צעד חכם ביותר שיכול לעזור לכם להתמודד עם הבעיות שלכם עוד לפני שאתם בוחרים לעשות צעד דרסטי כמו להתגרש. מה שכן, חשוב לבחור בהליכי גישור איכותיים שאכן יוכלו לעזור לכם להפיק את המיטב מהם.

אנחנו במרכז הישראלי לגישור ובוררות מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם לעצמכם הליך גישור קצר, יעיל ואיכותי, שממנו תוכלו לצאת כזוג חדש, אוהב, מאמין ותומך.

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?