מהרגע שבו יצאתם לאוויר העולם עם המיזם שלכם, אתם עושים את הכל כדי להפוך אותו לחברת הייטק פורצת דרך ומצליחה. אתם ביחד עם השותפים העסקיים שלכם עובדים כל כך קשה על מנת להגשים את עצמכם ואת החלום שלכם, משקיעים כל כך הרבה אנרגיות ומשאבים על מנת להגדיל את החברה שלכם ולהכיר אותה לעולם, ופועלים ללא הרף על מנת לגייס עוד ועוד השקעות בדרך לכבוש את העולם. רגע לפני שאתם עושים את זה, חשוב שתכירו את האפשרות של גישור הייטק שיכולה לפתור לכם הרבה בעיות לאורך הדרך, אז בואו נבין איך בדיוק עובד כל העניין הזה.

גישור הייטק – על מה מדובר כאן בעצם?

כשמדברים על גישור הייטק מדברים היום על אחד מהפתרונות הטובים ביותר למשברים שעלולים לצוץ לאורך הדרך. הרבה אנשים שבונים חברת הייטק ויוצאים איתה לדרך נתקלים בלא מעט אי הסכמות ומחלוקות עם השותפים העסקיים שלהם, והדבר הזה הוא לחלוטין טבעי. חברת הייטק מביאה איתה התעסקות מוגברת בנושאים כמו פיתוח עסקי ויזמות, כלכלה, גיוס עובדים ועוד, ואין ספק שכל אחד מהשותפים עשוי להביא איתו גישה קצת שונה לנושא.

הבעיה כאן מתחילה כאשר הצדדים לא מסכימים ביניהם על כל מיני דברים שעלולים להיות מהותיים ביותר להמשך החברה ולהצלחתה. ברגע שעולה מחלוקת מסוג כזה או אחר באחד או יותר מהמישורים הרלוונטים – היא חייבת להגיע לכדי סיום על מנת שהחברה תוכל להמשיך במסלולה התקין. בעזרת גישור הייטק ניתן להגיע בדיוק לנקודה הזו.

מה קורה בגישור הייטק?

גישור הייטק הוא הליך שבו שני הצדדים החלוקים בדעותיהם מתייצבים בחדר הדיונים כשאליהם מצטרף המגשר. המגשר הוא אדם ששומר על ניטרליות ואובייקטיביות מוחלטת לאורך כל הדיון, ותפקידו לשמוע את הצדדים וטענותיהם ולעזור להם לשפוך אור על ההשלכות שעשויות להופיע בכל אחת מדרכי הפתרון הנבחרות. את דרך הפתרון יבחרו הצדדים בעצמם, ללא עזרה מן המגשר.

איפה עושים גישור הייטק?

אנחנו במרכז הישראלי לגישור ובוררות מזמינים אתכם להגיע אלינו להליך גישור הייטק מקצועי שיעזור לכם לפרוץ עם החברה החדשה שלכם.

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?